Thursday, January 24, 2008

Pengalaman Pergaulan Terlampau

Aku penah dok ngan akak aku menyewa kat apartment sekali ngan BF dia. Yang bestnye BF dia pun jadi BF aku jgk bile akak aku takde. Masa tu aku tak keje so bile akak aku dah pegi keje, BF dia balik semula ke umah tok kerjakan aku plak.. mmg best sgt pada masa tu maklum lah baru pecah dara ngan BF akak aku tu..

Masa mula-mula dia goda aku tu mmg la aku malu sikit sebab bakal laki akak aku. tapi lama-kelamaan bile dia asik cuba aku.. satu pagi tuh aku masih tido lagi tetibe jer aku rase ade orang belakan aku dn peluk aku. mula aku tolak jgk tapi bile dia ckp nak tompang tido kat aku so aku diamkan diri aje la.. mula tu dia pelok jer tapi pas tu aku rase tangan dia merayap ke seluruh badan aku, ke buah dada aku. aku diamkan diri jer rase takot pun ade. kemudan yang kau tak tahan tu bile jilat tengkuk aku, aku dah mula menggeliat.. aku tukar posisi, baring telentang dna bagi peluang kepada dia menjauhkan lagi langkah. dia mula menjilat leher aku, dada dan terus ke puting.. aku mmg tak tahan jgk dahmasa tuh. dia naik atas aku dan tangan dia merayap ke dalan spender aku.. perhhh.. sedap betul aku rase padan la tiap2 malam aku dengar akak aku merengek kuat...

aku beranikan diri pegang batang dia..fuhhh besar,panjang tegang giler...first time aku pegang batang orang laki. di mula membogelkan aku dan dia sendiri.. kami terus takde sehelai sepinggang.. bila aku dah macam tak sedar dah dia pun mula membetulkan batang dia ke arah lubang aku tapi aku menolak, tak nak.. c=dai ckp cuma main kat tepi jer sebab aku kan ade GF dia tak kan nak cucuk dalam. aaku pun ikut aje la ckp dia, masa dia gesel batang dia kat bibir pantat aku tu mmg geli giler sedap sgt aku rase sampai aku terasa macam ade air kuar dari pantat aku.. dia makin kencang menjolok sampai aku rase kepala dia dah masuk sikit kat dalam lobang aku... tetibe bile sampai dah nak climax tu aku mengerang masa aku dah nak sampai.. masa tu la dia amek kesempat menekan terus masukkan batang dia yang besar keras tu ke dalam lobang aku... prakkkk... terasa koyak dara aku tapi aku tak dapat nak buat ape2 dah masa tu dia dah mengawan ganaz dan aku betul2 lemas bawah henjutan dia... dan masa nak pancut tu aku rasa tak tau nak ckp mmg dia henjut, balon giler2 kat aku macam nak terbarai semua lobang aku maklumlah baru first time tapi dah hentak macam org yang dah profesional... tapi aku mmg puas walaupun pada mulanya aku tak merelakannya...

trajedi ini berlarutan sehingga sekarang walaupun aku dah ade BF tapi kalau ade kesempatan kami akan tetap bersama kerana bagi kami ini dah menjadi perkara biasa...

Aku pecaya korang mesti ade penah macam aku jgk terjebak dalam pergaulan terlampau pada masa2 yang dulu kan. Saper2 ade pengalaman pergaulan terlampau boley la berkongsi cerita kat sini untuk melepaskan geram, gian, sedey, suka, duka dan sebagainya..

No comments: